uz-logo-pion-2.png

Realizuj swoje PASJE na kierunku biznes elektroniczny

INFORMACJE O KIERUNKU


Po ukończeniu tego kierunku będziesz posiadać wiedzę i umiejętności z zakresu analityki biznesowej, komunikacji elektronicznej, bankowości i handlu elektronicznego, reklamy internetowej, usług w chmurach obliczeniowych, mediów społecznościowych oraz e-learningu. Potrafić będziesz wytworzyć i administrować systemy informatyczne i technologie internetowe wspomagające prowadzenie działalności gospodarczej.


MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA


  • w obszarze wytwarzania e-produktów i świadczenia e-usług
  • firmy IT
  • e-commerce,
  • agencje marketingowe
  • instytucje publiczne
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej z wykorzystaniem systemów informatycznych
biznes_elektroniczny_1.png

CO NAS WYRÓŻNIA?


  • Wysokie kategorie naukowe dla dyscyplin prowadzonych na wydziale: kategoria A – dyscypliny: automatyka, elektronika, elektrotechnika i technologie kosmiczne, inżynieria mechaniczna; kategoria B+ – dyscypliny: informatyka techniczna i telekomunikacja, inżynieria lądowa, geodezja i transport, inżynieria środowiska, górnictwo i energetyka za prowadzone prace badawcze i publikacje naukowe.
  • Ścisła współpraca z Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii UZ w zakresie wsparcia przy zakładaniu przez studentów startupów oraz uzyskiwania patentów na innowacyjne pomysły.
  • Studia podyplomowe z cyberbezpieczeństwa realizowane we współpracy z renomowanym partnerem branży IT, których program łączy wiedzę akademicką z praktyką, a także odpowiada na rosnące zapotrzebowanie rynku IT.

    KOŁA NAUKOWE


    Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
    Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18