Uprawnione do podjęcia studiów są osoby, które posiadają dyplom ukończenia studiów. Kandydaci przyjmowani są według kolejności na liście rankingowej, sporządzonej na podstawie punktacji uzyskanej za:
|
Jako kryterium dodatkowe brana jest pod uwagę liczba punktów za przeliczoną ocenę z egzaminu dyplomowego. W przypadku nie wpisania oceny z egzaminu dyplomowego do systemu rekrutacyjnego przyjmuje się liczbę punktów zero. |
Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia powinien posiadać kompetencje niezbędne do podjęcia kształcenia na studiach drugiego stopnia na kierunku filologia angielska, w szczególności:
SPRAWDŹ:
dla kierunku filologia angielska kierunkiem:
zgodnym jest: | pokrewnym są: |
|
|
liczba dodatkowych punktow rekrutacyjnych: 2 |
liczba dodatkowych punktow rekrutacyjnych: 1 |
wyjaśnienie:
|
wyjaśnienie:
|
Dodatkowych punktow rekrutacyjnych nie przypisuje się w przypadku:
Na przykład kandydat po kierunku :
Kandydat, który ukończył studia na kierunku innym niż zgodny lub pokrewny, zobowiązany jest przystąpić do rozmowy kwalifikacyjnej, dotyczącej zagadnień z zakresu treści podstawowych i kierunkowych objętych programem studiów pierwszego stopnia na wybranym kierunku studiów.
Rozmowa kwalifikacyjna punktowana jest w skali 0 – 1 punkt
gdzie:
Wynik ukończenia studiów (S) uzyskany na dyplomie wg skali ocen stosowanej na innej uczelni niż UZ,
przelicza się na wynik (N) - wg skali ocen stosowanej na UZ
zgodnie z wzorem: N = 3 (S - m) / ( M - m ) + 2
przy oznaczeniach:
S - wynik uzyskany według skali ocen stosowanej na innych uczelni,
M – jest maksymalną oceną według skali stosowanej na innej uczelni.,
m – minimalną (dopuszczającą/kwalifikującą) oceną według skali stosowanej na innej uczelni.
Skalą (N) stosowaną na UZ jest skala: 5,0- 2,0, (gdzie M = 5,0; m = 2,0).
The interview entails the following:
Topics in British Studies:
Topics in American Studies
1 “Into the Melting Pot”
Link: https://www.economist.com/britain/2014/02/10/into-the-melting-pot
Link: https://www.economist.com/britain/2013/09/16/the-london-effect
FA - zagadnienia na rozmowę na II stopień studiów
Sweetness
45.17KB [ .pdf ]
The Smoking Gun
77.26KB [ .pdf ]
The Use of Anglicisms in the Field of Education: A Comparative Analysis of Romanian, German, and French
217.84KB [ .pdf ]
Polysemous usage in domesticated English varieties: A case study of the verb ‘see’ in Nigerian English
166.61KB [ .pdf ]
Is Literature Dying in the Digital Age?
107.62KB [ .pdf ]