Studia na kierunku socjologia umożliwiają łączenie wiedzy socjologicznej z praktyką w zakresie testowania, tworzenia i ewaluacji produktów i usług cyfrowych, a także tworzenia strategii komunikacyjnych, kreowania i prowadzenia procesów komunikowania. Absolwenci kierunku zdobywają wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia badań społecznych i analiz wspierających procesy decyzyjne, komunikację i kształtowanie wizerunku w organizacjach reprezentujących sektor publiczny, prywatny i pozarządowy.
MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA
Absolwent zdobywa umiejętności i kompetencje pozwalające podejmować pracę w roli eksperta w ośrodkach badań marketingowych, w firmach zajmujących się User Experience, kampaniami medialnymi i reklamowymi oraz jako specjalista w zakresie tworzenia wewnętrznych i zewnętrznych strategii komunikacyjnych, social relation, w instytucjach i firmach zajmujących się doradztwem i consultingiem, działach HR, w ośrodkach badania opinii społecznej oraz instytucjach administracji państwowej różnych szczebli.