Etapy rejestracji elektronicznej;
Krok 1. Zarejestruj się w portalu rekrutacyjnym (wypełnij wszystkie wymagane dane osobowe) Krok 2. Wybierz stopień i kierunek studiów. Krok 3. Wpisz wyniki z matury (w przypadku dokumentu wydanego poza granicami RP wgraj skany dokumentów). Krok 4. Dokonaj opłaty rekrutacyjnej. Krok 5. Sprawdź we wskazanym terminie listę osób zakwalifikowanych do przyjęcia. Krok 6. Wgraj skany wymaganych dokumentów a nastepnie dostarcz je do Biura Rekrutacji. |
|
. |
|
W przypadku kandydatów będących studentem wybierany kierunek studiów, nie może być tym samym, który obecnie studiuje. |
|
Podstawą kwalifikacji jest liczba punktów uzyskanych w postępowaniu kwalifikacyjnym, na podstawie której sporządzane są listy rankingowe a miejsca zwolnione przez kandydatów z powodu np. nie dostarczenia wymaganych dokumentów, rezygnacji z podjęcia studiów, wypełnia się kandydatami z list rezerwowych. |